Sähköinen ostolaskujen kierrätys helpottaa tilitoimistopalveluiden käyttöä. Visma Document Centerissä dokumentit arkistoidaan yhteen paikkaan sähköisesti, josta sekä asiakas että tilitoimisto löytävät ne.

Kun molemmat näkevät samat dokumentit ja tiedot, ei tarvitse enää soitella puuttuvien papereiden perään. Yhteistyö helpottuu ja säästyy sekä aikaa että rahaa!

Jos haluat kokeilla sähköistä tilitoimistopalvelua perinteisen paperisen ohella, sähköinen ostolaskujen kierrätys on hyvä vaihtoehto.
Räätälöimme palvelukokonaisuudet aina asiakkaan toiveiden ja tarpeiden mukaan. Sähköinen ostolaskujen kierrätys voi olla osa joko kirjanpitopalveluamme tai ASP-sovellusvuokrausta (soita meille ja kysy lisää).

Miksi Document Center?

  • Paperiseen laskuun verrattuna sähköinen ostolaskujen kierrätys säästää aikaa, rahaa ja resursseja.
  • Palvelun käyttöönotto on helppoa ja nopeaa. Investointi maksaa itsensä takaisin jo noin kymmenessä kuukaudessa.
  • Yrityksen ja tilitoimiston käytössä on sama ohjelmisto; tämän ansiosta tarvittavat laskut löytyvät jatkossa helposti ja nopeasti.
  • Palvelu on selainpohjainen, eli voit käyttää sitä ajasta ja paikasta riippumatta; palvelu on kätevä myös toimittaessa eri toimipisteissä.
  • Myös paperiset laskut voidaan skannata ja poimia tiedot niistä automaattisesti; näin vältytään työläältä tietojen syöttämiseltä ja mahdollisilta virhenäppäilyiltä.
  • Arkistointitilan tarve vähenee merkittävästi.

Document Centerin laskujen tarkastusta varten on nyt olemassa myös maksuton Apple/Android sovellus. 
Lue lisää >>

 

+